Wednesday, May 11, 2011

Siapakah mereka...???

Hurm.. aku menulis bukan lah untuk mengedik.. tapi hanya ingin berkongsi...hihihi

Khairul

oK bermula dengan insan yang pertame nie.. die nie merupekan budak sekolah aku dulu.. SMKPT.. kami sebaye, tapi lain kelas.. aku penah suke kat die & aku tau die pn suke kat aku, cume die x cakap je..huhuhu, tapi xtau la time tu ade sorg lagi yang suke kat aku tu dah g jumpe budak ni... die cakap jgn dekat ngn aku, sebab aku die punye.. ape kejadah la budak tu g caye kan... tah la.. so, kisah kami terhenti sampai kat citu je.. sampailah baru2 ni aku dapat tau yang die suke kat aku.. hahaha.. tapi dah telambat.. aku dah pun pilih org lain... sori...


Borhanee

 Ok, yang nie pulak budah sekolah aku mase form 6...SMKSP... kami satu kelas mase form 6, aku memang suke kat die pun.. tapi die ni slow sikit la... hahaha... so, kami pn kawan je macam biase...hurm, aku ni agak mengedik sikit ngn mamat ni.. hahaha.. mane xnye.. aku ni mmg malas nak wat keje sekolah.. dah die, macam redo je kene buli ngn aku.. huhuhu.. die la yang watkan keje sekolah aku... hahaha, jahat kan... hurm.. samapi satu mase aku dah putus ngn pakwe aku tu, aku bg peluang kat mamat ni tok masuk  line.. tp xtau kanape die ckp die xredy g.. hehehe.. kesian aku kan.. hahaha.. ak x kesah pas kejadian tu, die boleh plak mengaku kat member ak yang die suke aku... ha mase tu aku plak yang xleh time die.. huhuhu, sebab aku dah ade yang lain.. sori....



Ridzuan
Mamat nie pulak paling bez antare yang ade..die budak sekolah form 6 aku..SMKSP, tapi  xsebaye... hurm..myb kalau aku x balik balik ngn pakwe aku yang lame tu, mesti die dah jadi pakwe aku... yang beznye pasal budak nie, die sanggup wat ape je tok aku.. kalau tengah2 malam pn aku cakap nak makan coklat, die sanggup hantar... pas tu aku saje je nak tes die, aku cakap nak bace novel..hahah, yang tu pn die sanggup anta,hahaha.. xsangke die punye semangat nk tekel aku, sampai cm tu sekali... hihihi.. die ade bagi aku rantai.. hurm.. walaupun agak biase je rantai tu, aku ttp hargainya... huhuhu... berdebar2... hahaha... tapi nak wat cm ner, aku x boleh lupekan pakwe aku yang lame tu... so aku x dapat r time die... sayang tu memang la sayang... tapi nak wat cm ner.. lebih baik die kecewe awal, dari dah separuh jalan t...sori.... 

ok tu serba sedikat pasal skendel2 aku dulu... hahaha, ade lagi, tapi mls nak nak cari gamba dieorg.. huhuhu.. ok la nie je kot bende yang aku nak merapik sekarang ni.. t ade idea ak tulis g k... papay..

salam sayang dari saye;
shatomey....

No comments:

Post a Comment