Tuesday, May 17, 2011

dendam... sampai bile?


Aku masih berdendam ke...???

Mule2 sekali ak nak mintak maaf sebab masih simpan dendam nie..
.bukan niat ak nk terus berdendam dengan ko, 
ak pn xtau sampai bile bnde ni nak habis..
mmg salah ak sebb aku terlalu percayekan ko... 
sampai ak xsangke ko nk wat taik pade ak... 
 bile pk ak marah
bile pk g sekali ak sedih...
yang malangnye.. 
ak dah mule xpecayekan ko n ak xtau la
ati kecil aku ni dah maafkn ko ke belum.... 
tapi xpela, 
ni akn jadi pengajaran wat ak tok lebih berjage2 lepas ni... 
aku mmg jenis org yang mudah pcayekan org lain..
tapi bile sekali dah terkena, ak ingat sampai mati...
tapi ko kne ingat sekali ko wat taik pade ak, 
berkali2 org len akn wat taik pade ko..
mmg ak rase tetipu, ak benci sgt2 ko time tu..
.tah la..
xtau sampai bile, cume ak nk mintak ko x payah la nk belakon baik, 
sedangkn ko suke DAJAL org len...
cakap x serupe bikin... 
....ee... 
tah la, time tfikir je pasal ni, ak jadi sakit ati sangat2 kat ko..
.xpela, cukup la sekali ko wat aku cm tu.. 
ak xkan tolong ko lagi, n ak pn xkan mintak tolong kat ko...
ko boleh jalan dengan care hidup ko tu... 
aku nk tgok, sejauh mane ko boleh g....
MUNGKIN ak perlukn mase tok lupekan tu sume... 
mgkin bagi ko ak ni pendiam, tp ingat ak ni berdendam...
tu je.. 
mujur lepas kejadian tu ak xmaki2 ko..
klu x, 
ak pn xtau ape nk jadi.... 
dah la.. 
ak harap & ak doakn ko brubah...      
tu je... 
salam....




p/s : tQ coz buat ak sedar yg ko bukan sape2 pade ak.... tQ sangat.... (,'')

No comments:

Post a Comment