Thursday, May 5, 2011

hidup ini.....

benarkan hidup ni x adil...?? terlalu banyak dugaan yang terpakse aku tempuhi sejak akhir2 ni.... knpe ni semua terjadi...?? hurm...ak sayang die, tp mengapa pula ada rintangan antara kami... ak sedih, mengenang nasib ini... ak ikhlas mencintaimu.. akn ku serahkan seluruh hidupku pada mu.... aku juga berjanji setia padamu... adakah itu masih kurang sayang...?? air mata ini mengalir lagi.... entah untuk yang ke berapa kali... aku xpasti... aku harapkan kebahagiaan, bukan kesedihan... aku harapkan setia, bukan kecurangan.... knpe ak di perlakukan begini... masih kurangkan sayang, kasih & cinta yang aku berikan..?? masih kurangkah bukti hanya diri mu yang ku mahu...??? andai benar, berterus teranglah sayang.. agar ak boleh memperbaiki diri ini..... walaupn sudah berdekat kita bersama... tp kadang2, aku rasa kehilangan.... knpe sayang..., kenapa.... jgn uji diri ini...

No comments:

Post a Comment