Thursday, September 15, 2011

Nama...? jadi satu masalah....


Mulanya macam nie... aku nie ade hobi “tukar tempat , tukar nama”.. hobi aku nie kadang2  menyusahkan aku pun ade...hehehe... macam mane die xsusahkan aku, time org  tanye nama je mesti aku akan ade masalah nk jawap.. sebab aku xtau nk bagi nama yg mane satu.. hihihi

Sebenarnya, name yang mak ayah aku bg is Shanorsila Haron.. mase lahir2 je org panggil aku “noi”... dah tu aku guna la smpai aku masuk sekolah tadika kemas tu..dah masuk darjah 1, dari noi jadi “canoi”.. aku pn xpasti cm ner name tu boleh berubah... hihihihi..aku pn guna la name tu sampai la aku naik tingkatan 1.. ha, aku pn tuka la name aku jadi “shiela” plak.. tapi ade jugak yg still pggel aku canoi, sebab dieorg dulu same sekola ngn aku.. so, aku guna la name tu smpai aku form 6.. 

Mase nak tunggu result kua tu, aku pn keje la sebagai promoter DG, n mase tu aku guna name “syanoi”.. tapi ramai yg pggil aku canoi mase tu... pastu aku behenti, then keje kat INSPEN.. aku guna name “shano”.. tapi di sebabkan member aku dari  zaman sekolah pn ade keje kat situ, aku tetap dkenali sebagai “noi”... kesimpulannye, org2 baru panggel aku shano, org2 lame pggel aku noi... sampai la aku bhenti keje.. huhuhu

Masuk plak zaman aku belaja kat UUM, hri petame aku masuk U aku jadi pening.. aku xtau nak bagi name ape..noi?? shiela?? Shano?? Canoi?? Tah la..pk punye pk, aku dapat name baru, “sha” hihihi.... name nak bajet je kan... huhuhu.. so aku guna la name sha tu.. aku ingat bile aku dah tcampak kat kedah tu, name2 yang lain boleh dlupekan... tapi xleh gak.. coz ade sorg member aku yg same2 sekolah form 6 dulu dapat masuk UUM gak.. adoi, die la yang pecah rahsia.. bile die pggel noi, sume member2 die pggel aku noi jugak, dah tu melarat la, member2 aku pn ade yang pggel aku noi... so, ade 2 name la mase aku ade kat sane.. huhuhu...n now, dah ramai yang tau aku nie ade hobi yang menyusahkan tu,.. so dieorg bebas nk pggel aku guna mane yang mane pon... hihihihi...


Tapi yang terserlah sangat2, hobi aku tu myusahkan aku mase mak balak aku tanye name aku... Aku pn dah xtau nk bagi name ape... HAHAHAHAHAHAHA....  

2 comments:

  1. HAHAHA..suh mak die panggil bugis je..

    ReplyDelete
  2. hahahha... banyak la ko... name yg tu mak die xtau aw... hihihih

    at the last, mak die pggil shiela.. hihihi

    ReplyDelete